חכ"ל לשעבר סבטלובה: "המלחמה תשתנה, זה עשוי להמשך זמן רב"

מהדורת הבוקר No Comments on חכ"ל לשעבר סבטלובה: "המלחמה תשתנה, זה עשוי להמשך זמן רב"

חה"כ לשעבר קסניה סבטלובה, מומחית לענייני רוסיה לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "פוטין הופתע מההתנגדות האוקראינית. הגינוי אמש של האו"ם לא משפיע, רק מועצת הביטחון יכולה לפעול אבל שם לרוסיה יש זכות וטו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ לשעבר קסניה סבטלובה, מומחית לענייני רוסיה שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר על המלחמה באוקראינה: "נראה שהבוץ האוקראיני סוחף את פוטין ולא משנה מה היו התוכניות שלהם בהתחלה, הוא כנראה קיווה שהוא יוכל להתקדם מהר ושהצבא האוקראיני לא יוכל לתת לו שום מענה והוא יכנס שמנצח".

לדבריה "האוקראינים טוענים שיש כבר 6 אלף חיילים רוסים הרוגים. גם אם המספרים הם יותר נמוכים זה עדיין מחיר כבד. משרד ההגנה הרוסי אומר שיש 500, האמינות שלהם לא גבוהה".

עוד אמרה סבטלובה: "לאוקראינים אין אשליות, הם יודעים שאם אף אחד לא יתערב – פוטין יכבוש את הערים ויטיל עוצר. אבל כל מי שדיברתי איתו אומר שהמלחמה תקבל צורה אחרת, זה כבר לא יהיה טנקים מול טנקים אלא מלחמה פרטיזנית כמו שהיה נגד היטלר. זה עשוי להמשך זמן רב.

היא התייחס לגינוי באו"ם: "לעצרת הכללית אין שום השפעה, מה שחשוב זה מועצת הביטחון ושם יש לרוסים ולסינים זכות וטו. אפשר להגיד בצער רב שהמוסדות הבינלאומיים לא עובדים בכלל".



0 תגובות